Mijn Maart

Mijn Maart.

Zo, Maart was mij een bewogen maand!

Mijn ouders zijn allebei weer een jaartje ouder. Ik heb voor het eerst een soort van skatewedstrijd bijgewoond, waar Menno en zijn skaters zelfs 3e zijn geworden! Charlotte en ik hebben muntthee gedronken en lekker gebabbeld op het stand. Mijn zusje en ik hebben lekker gekeuteld en gelachen. Ik houd van mijn zusje.. En dit keer ben ik niet alleen, maar samen met Menno naar het ziekenhuis gegaan voor een poliafspraak met de longarts. Tot mijn spijt heb ik de fysio iets te vaak moeten afzeggen, omdat het niet ging. Net als jullie, heb ik mogen stemmen, en ondanks het mijn tweede keer was, – vond ik dit erg spannend!
O, en op de valreep zijn Anouk en haar vriend op visite geweest en hebben we heerlijk gegeten en bij kunnen kletsen (:

Jammer genoeg kon deze maand niet alleen met fijne dingen – niet dat het ziekenhuis fijn is.. – gevuld worden, maar is er altijd wel iets wat een maand minder leuk maakt… 

De broer van mijn oma was al een tijdje ziek, een paar weken geleden kreeg ik een belletje dat hij dan echt overleden was.. Vorig weekend was de uitvaart. Het was een mooie dag, weliswaar emotioneel, maar dat hoort er bij. Rust in vrede Ome Hans.

Het leven kan zo mooi zijn, maar soms ook zo lelijk. Niet elke dag is hetzelfde, daarom is het belangrijk dat je trots bent op jezelf, dat kunt zijn wie je bent. Dat je kunt genieten van de kleine dingen, de mooie dingen in het leven. En dat je, wanneer het nodig is, kunt dealen met de tegenslag.

Beleef, Lach & Geniet

2 Reacties op “Mijn Maart

Plaats een reactie